Cumartesi, Ocak 14, 2006

Karanlıkta parlayan domuzlar!

Tayvan'daki bilim adamları, karanlıkta parlayan üç domuz ürettiklerini açıklamışlar. Üretilen domuzlar karanlıkta yeşil yeşil parlıyorlarmış üstelik kalpleri ve diğer iç organları da yeşilmiş!Normal domuz embriyonlarına, denizanasından alınan genetik bilgilerin ilave edilmesiyle elde edilen bu domuzcukların kök hücre çalışmalarına hız kazandıracağını ayrıca insan hastalıklarıyla ilgili araştırmalara da yardımcı olmasını umuyorlarmış. Daha önce başka araştırmacılar da kısmen parlayan domuzlar üretmişler fakat Tayvanlı bilim adamları kendi domuzlarının daha iyi olduğunu, daha iyi parladığını söylüyorlar(!) Bilim adamları, domuzların gözlerinin, dişlerinin ve paçalarının gün ışığında yeşil olduğunu, derilerinin ise yeşile bakan bir renk olduğunu belirtiyorlar. Geceleri ise bu domuzlar parlak yeşil bir renge bürünüyormuş. Vay be, ileride bu diğer hayvanlara da uygulanırsa karanlıkta parlayan yemekler pişirebiliriz:P İnsanlara uygulanırsa daha da ilginç olur heralde. Fosforlu fosforlu çocuklarımıs olur, elektrikler kesilince herkesin nerede olduğunu görmek te kolay olur. Hiç unutmam 4-5 yaşlarındayken ailemle bir konsere gitmiştik. Elde sallanan glow sticklerden vardı bizimkilerde. Sabahın köründe hiçkimse uyanmadan kalkıp glowstiği ısırmıştım. Ne akla hizmetse... Parlıyo ya heralde, ilgimi çekmiş. Tabi glowstick kırıldı, bütün o fosforlu sıvı da ağzımda :) Yutamıyorum da çıkaramıyorum da, öylece kaldım. O sırada annem uyandı, bi bakmış benim yanaklar yeşil yeşil parlıyo. Kusturmaya çalışıyolar, sular da kesik evde. Oooof off. Neise efendim, karanlıkta parlayan domuzcukların videosunu da izlemek isterseniz şu adrese buyrun...

Hiç yorum yok: