Cuma, Ocak 20, 2006

Eski peluş oyuncakların hazin sonu

Peluş oyuncakları kesip biçip bağırsaklarını çıkaran bazı afacan veletler vardır. Güzelim oyuncağınızı hiç düşünmeden hunharca katlederler iki dakikada :( Ah ahh benim kocamaaan bi köpeğim vardı küçükken çok sevdiğim. Köpeğin karnında çıtçıtları vardı. Minik te yavruları... Yavruların ağızlarında da çıtçıtlar vardı, çıtçıtları birleştirirdim. Böylece bebecikler annelerini emerlerdi. Soora o pis Irkım ve kuzeni geldiler, köpeğimin karnını caaaart diye ikiye ayırdılar. Ne istediler benim güsel köpeğimden ühühü :( Soora Sedef' e ne demeli;Vedat abilerin kızı. O da tükenmez kalemle Sindy' min poposunu boyamıştı, naaptıysam çıkaramadım bi daha...Taam, ben de Barbie'min elini ısırmış ve saçını portakal suyuyla yıkamak suretiyle her daim yapışkan saçlarla boy göstermesine neden olmuştum ama benim Barbim diy mi istediimi yaparım... Zati bu barbilere ezelden beri kılımdır ben, hak etti kaltak! :p Ehm, neise konumuza dönelim diy mi? Efenim, bu sitede kesilip biçilmiş, kafaları kopartılmış, bağırsakları çıkarılmış peluş oyuncakları görebilirsiniz. Belki sizin eski oyuncaklardan biri gözünüze çarpar:P

Hiç yorum yok: