Cumartesi, Ocak 21, 2006

Barbie is a slut!

Ben söölemiştim size bi önceki post umda bu Barbie'nin ne mal olduğunu...Üşenmedim sizler için çok gizli belgeleri gün ışığına çıkardım sayın okuyucular:P Bakınız aşağıda Barbie'nin polis kayıtlarından bir resmi...


Barbie sex ve uyuşturucu bağımlıları terapi grubunda.Her ne kadar saçlarıyla yüzünü örterek kimliğini gizlemeye çalışsa da herşey ortada...


İşte karşınızda Barbie'nin seks kölelerinden biri. Bu şahsın Barbie'nin evine tamirat için gelen su tesisatçısı olduğu belirtiliyor. Ken rastlantı eseri onu bulana kadar Barbie'nin tam 28 gün boyunca onu yatağa bağlı olarak rehin tuttuğunu ve günlerce tecavüz ettiğini gözyaşlarıyla Tuhafiye' ye anlattı bu zavallı mağdur....


Çocuklarınıza Barbie alırken bir daha düşünün derim ben...Barbie'nin gerçek yüzünü tüm açıklığıyla görmek için lütfen buraya tıklayın.

3 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

:)))


Zeynep

ibeking dedi ki...

sevgili sunthing...blogunun reklamını yaptım..bence fazlasıyla hakkediyo...sevgiler

ibeking

Sunthing Special dedi ki...

Fiyuuu! Teşekkürler ibeking :) Seni en sadık okuyucu ilan ediyorum hihih:P
Sevgiler