Perşembe, Şubat 09, 2006

Yenilebilir iç çamaşırı

Yıllar önce yurtdışında yaşayan bir arkadaşım "Burda bööle yenilebilir iç çamaşırları varmış, dondurma külahı tadındaymış" filan diye geyik yapmıştı da "Hadilen!" diyip geçmiştim ben şahsen. Varmış hakkaten de...Yenilebilir, çeşitli aromalarla tatlandırılmış bayan/erkek iç çamaşırları, sütyenler, çikolatadan yapılmış meme ucu kılıfları, şekerden g-stringler.... Çilekli, çikolatalı vücut "sos" larından filan hiç bahsetmiyorum bak...Ehh, sevgililer günü de geliyo ne de olsa, sevdiceğinize bööle leziz armağanlar alıp romantik bir yemekten sonra tatlı niyetine birbirinizin iç çamaşırını yersiniz artık ehueuhue:P Eee,böyle düşünmek daha masumane geldi, ötesine ben karışmam valla.
Image hosting by Photobucket

5 yorum:

mrsucar dedi ki...

ay cok ic gidiklayiciymis son urunler. yiyipte mi yatsak?! yoksa yemeyip de yaninda mi yatsak bilemedim. buralarda da varmidir acep?? yaa ama rahat degildir ki simdi bunlar! bide ooyle bi sorun var ama??

yorgungeyik dedi ki...

ayol rahat olup noolucak mrsucar.zati giyeceğin bir saat anca olur.bütün gün mü dolşacan.belki bi saatten fazla olur onu bilemiycem.konuşamadım bak ayıp olcak diye:))

sunthing dedi ki...

Ya o diil de işin fantezisel kısmını unut,bööle yemekten soora adam soruyo;"Hayatım tatlı yaptın mı" fln diye kadın da "tabiy" diyip donunu çıkarıp veriyo ayh çok bi iirenç geldi bu yahu :P

bething* dedi ki...

amsterdamda butun sex shoplarda satiliyodu :P

Adsız dedi ki...

huaaaa cok guldum yaa mrsucar in yorumuna, rahat olup olmamasini naapcan, zaten gun boyu giyersen terden erir gider hepsi :))))))