Perşembe, Şubat 02, 2006

Book in a minute / Movie in a minute

Zamanınız sizin için çok değerli ama bir yandan da edebiyatın büyülü dünyasına girmek istiyorsunuz. Belki kitapları alıp alıp bir türlü fırsat bulup ta okuyamıyorsunuz. Bu sitede Shakespeare'den Tolstoy'a, Hemingway'den J. R. R. Tolkien' e edebiyat klasikleri, çocuk kitapları ya da fantastik edebiyatın pek çok örneğinin ultra özetlenmiş halini bulabilirsiniz. Mesela buyrunuz size Hamlet;

Hamlet: Whine whine whine...To be or not to be...I'm dead.

THE END

Eh, artık Hamlet'i de okumadım demezsiniz :P

Yoksa film seyretmeye de mi vaktiniz yok ohooooo...
O halde sizi şöyle alalım da "Rüzgar gibi geçti"'den "Titanik"'e, "Pretty woman"'dan "Matrix"'e kadar her türlü filmin özetini de inceleyip seyretmiş kadar olun.
İşte karşınızda 1942 yapımı Casablanca;

Ingrid Bergman: Oh, Rick.

Humphrey Bogart: Oh, Ilsa.

Paul Henreid: Oh, nuts.

Conrad Veidt: Oh, (dies).

THE END

3 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

cok hos
Taxi Driver i izledigimde cocuktum ama tarih hatirlamiyordum. sayende ogrendim.

There once was a guy who was crazy,
Who shot those whose morals were hazy.
He was hailed as a hero,
This Robert De Niro,
So three cheers for Martin Scorsese

Zeynep

Sunthing Special dedi ki...

:)
Bu ara biraz yoğundum, kusura bakmayınız efendim...

ibeking dedi ki...

ho ho süpermiş..