Çarşamba, Ocak 18, 2006

71 Saniyelik size özel şarkı

Andrew Kanada'lı genç bir müzisyen. Web sitesine girip Andrew'cuğum bana şöle şööle bi şarkı yap " diyosunuz, Andrew yapıyor. Ücretini ödeyip, tam istediğiniz gibi, belki de sözleri size ait olan bir şarkı yaptırabilirsiniz. Para mara uğraşamam diyorsanız sitedeki "bedava şarkı iste" butonuna basarak istediğiniz şarkıyı tarif edebilirsiniz. Tabi, artık şarkıyı yapıp yapmamak Andrew' un keyfine kalmış. Mesela "Zıplayan kırmızı örümcekler su balesi yaparken kulağıma su kaçtı sevdiceğim" ya da "Kuş gözlemciliği yapamıyorum artık, kuş gribinden korkuyorum, kağıt katlama sanatında böyle bir risk yok mesela"diye giden bi şarkı yapsana genç diyosunuz, hoşuna giderse şarkınızı derhal yapıp sitesinde yayınlıyor Andrew. Bedava şarkı isterken tek bilmeniz gereken bedava şarkıların 71 saniyeyle sınırlı olduğu. Ben Andrew' dan doğuştan kör olan bir adamın bir rüyasıyla ilgili bir şarkı istedim. Bakalım yapıcak mı....

1 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Cok hos yahu, bilmiyordum...

Zeynep